piątek, 30 kwietnia 2010

Śniadanie majowe 2.

Kochani! Przyszedł wreszcie maj, saska kępa zaraz będzie pachniała [tak przynajmniej śpiewają – nie wiem, nie byłem], nawet największe niedźwiedzie – takie jak ja na ten przykład – już przebudziły się ze snu zimowego i zaczynają wreszcie żyć pełnią życia. A żeby zacząć dzień pełen życia, trzeba wystartować od dobrego i pełnego śniadania.

Już w zeszłym roku pisałem o tym, że często o śniadaniach zapominamy, albo traktujemy je nieco po macoszemu i zachęcałem nas wszystkich, żebyśmy celebrowali śniadania, żebyśmy się rozszaleli, rozsmakowali, rozśniadaniowali na wiosnę.
Wasz odzew na mój apel przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, 61 osób przygotowało wtedy ponad 200 propozycji śniadań.
Dlatego teraz z ogromną radością chcę was znów zaprosić do wspólnej zabawy, bawmy się przez calutki maj, śniadaniujmy, cieszmy się życiem i tym, co możemy z niego wycisnąć. Rozszalejmy się śniadaniowo zupełnie bez żadnych ograniczeń, niech śniadania będą wykwintne, niech będą proste, niech będą kolorowe i niech będą monochromatyczne, niech będą wieloskładnikowe i niech będą skromne, ale zawsze, zawsze niech będą fantastycznie smaczne!
Pokażmy na co nas stać o poranku!

Banerki i te sprawy – zapraszam poniżej:






Wpisujcie się do akcji na durszlaku, bądź podsyłajcie mi maile z autorem i linkiem do posta, na adres dostępny w moim profilu na oliveandflour.blogspot.com, a ja po zakończeniu akcji postaram się wymościć jakieś piękne podsumowanie.
dodajdo.com

17 komentarzy:

kabamaiga pisze...

Mico czytasz w moich myślach. Dzisiaj rano zastanawiałam się, czy będzie powtórka akcji, a tu proszę :) Piszę się oczywiście bo ja bez śniadania ani rusz.

asieja pisze...

ach, pamiętam zeszłoroczne pyszne majowe śniadania :-)
cieszę się, że i w tym roku..

Adrijah pisze...

Oo tak! Czekałam na tę akcję :D Super, że postanowiłeś, ją ponowić :) U mnie będzie w tym miesiącu dietetycznie ;)

Krokodyl pisze...

Z miłą chęcią wezmę udział w akcji. Saska Kępa już od paru tygodni pachnie ... magnoliami na razie. :-))

cudawianki pisze...

ta akcja bardzo mi sie podobala rok temu! ciesze sie, ze ja ponawiasz :-))

Majana pisze...

Bardzo się cieszę na tę akcję!:))
Sliczny banner:)

Anonimowy pisze...

Zwinęłam sobie banerek. Mam już nawet pomysł na takie śniadanko, akurat na maj ;)

Mafilka pisze...

Się dopisałam na D. :)

Ewelina Majdak pisze...

Aaaaa to ten wpis zapozyczylam bez pytania :D

mico pisze...

bardzo się cieszę razem z wami wszystkimi ;)

No! Polko! Cieszę się, że się chociaż przyznałaś :P Bo to bardzo oryginalna myśl moja była :D

Waniliowa Chmurka pisze...

Jeaa!
Cudnie napisane:D

Agata Chmielewska (Kurczak) pisze...

a jajka dasz posmakować:>?

Emma pisze...

jejku, a o mały włos by mi ta wspaniała akcja przeszła koło nosa! jak to się stało!? ;)
się piszę koniecznie na te śniadanka-nie może być inaczej

Pozytywna Kuchnia pisze...

Dopisałam się i nawet opublikowałam już jeden przepis. Żeby jeszcze majowe słońce było za oknem, ech... Smacznych śniadań Wam wszystkim życzę!

Adrijah pisze...

Doczekamy się podsumowania? ;)

mico pisze...

Adrijah - mam nadzieję, że niedługo. Wracam na bloga i dokończenie podsumowania jest jednym z priorytetów. :)

Adrijah pisze...

Nie chcę żeby wyszło, że jestem upierdliwa czy natrętna, ale wielkimi krokami zbliża się kolejny maj ;) a tu podsumowania ostatniego ani widu ani słychu :(

Blog Widget by LinkWithin